הפנטזיות של ויקי
 
נפצעתי בתאונת אופנוע לפני כמה שבועות. אשתי התחרמנה מאוד אבל אני לא יכולתי לזוז בגלל צלעות שבורות. בכל אופן היא אמרה לי שאני חייב לעשות משהו כי היא חייבת לקבל זין. היא נהיית עצבנית אם היא לא קבלת זין לעיתים קרובות. שאלתי אותה מה לעזאזל את רוצה שאעשה, אני בקושי יכול לזוז .




היא אמרה לי מה דעתך אם תראה אותי מאוננת, אחר כך אני אמצוץ לך את הזין בזמן שאתה נשען לאחור על הכורסה. נשמע כמו עסקה בשבילי. היא אמרה לי שהיא הולכת לחנות לאביזרי מין כדי לקנות לה דילדו לכוס. כשחזרה הביתה, היה לה חיוך על הפנים, היא אמרה שהיא קנתה משהו קטן ונכנסה ישר להתקלח. חיכיתי כמה דקות עד שתסיים, כאשר לא ראיתי שום דבר עליה או איתה , היא נשכבה על הספה התחילה לגעת בחזה שלה ולהעמיד לעצמה את הפטמות, מה שהעמיד לי גם את הזין. צפיתי בידיה העדינות משוטטות בגופה באיטיות , נעות ברכות. לאט לאט היא הורידה את ידה לכיוון הכוס, שיחקה לעצמה בדגדגן, הכניסה שתי אצבעות והחדירה אותם לתוך הכוס הרטוב . היא מאוד אוהבת את ההרגשה שהיא רטובה וחרמנית.




היא גנחה זה שיגע אותי ,ליטפתי את איבר מיני בזמן שאני צופה בא מתענגת עם עצמה. פתאום היא קמה והלכה לחדר המקלחת ,כשחזרה לא האמנתי למראה עיני זה לא היה דבר קטן היא הביאה איתה דילדו ענקי ועבה, שידה הקטנה בקושי ויכלה להקיף את הדילדו. באמת שהוא חתיכת צינור ארוך ועבה.

עכשיו הייתי בשוק, היא נשענה לאחור על הספה, העבירה את הדילדו בין שדייה כשחומר סיכה כמו זרע יצא מהדילדו היא לקחה את החומר באצבעותיה והחלה ללקק אותו, אחר כך החדירה את הדילדו לתוך איבר מינה והחלה לשחק איתו כאילו זה זין אמיתי.




זה היה חם. הזין שלי עמד להתפוצץ. היא הביטה בי בתאווה התחילה לגנוח , הדילדו נכנס קדימה ואחורה לתוך הכוס הרטוב של אשתי, היא הניחה את הראש של הדילדו בין שפתי הכוס מגרה את עצמה, מחדירה אותו עמוק לבפנים . עיני התגלגלו לאחור בעודי רואה אותה מתענגת ומתחרמנת עם עצמה, תוך כדי שהדילדו העבה נכנס לכוס הרטוב שלה . אני מלטף לעצמי את הזין, משפשף אותו באיטיות, נהנה מן המראה של אשתי .




ידעתי שהיא עומדת לגמור, למה היא החלה להזיז את הדילדו מהר ועמוק יותר, תוך כדי שהיד השנייה משחקת בדגדגן. גופה רעד מרוב אורגזמה , הזין שלי הלם בחוזקה, כששפשפתי אותו מהר וחזק יותר.




היא נרגעה לבסוף, קמה אלי ומצצה לי את הזין שאבה אותו לתוך הפה החם והרטוב שלה, היא ליקקה את השפיך מהביצים שלי. אני גמרתי כל כך חזק. הרבה זמן לא גמרתי ככה, היא נהנתה והייתה מרוצה מזה שהיא מצצה וגרמה לי לגמור. אולי כדאי לי לזייף עוד
קצת זמן בכדי שארוויח הופעות סקס של אשתי.


Http://kondom.co.il

http://sexofon.co.il/notices/index/1

http://sexofon.co.il/notices/index/14

http://tarabin.net/notices/index/14

http://pelesex.co.il

http://www.olsex.net




Leave a Reply.


vika's fantasies